Mooi

Mooi

maandag 7 januari 2013

Nieuwe stijlhoekjes

Bijna iedereen heeft de kerstversiering al wel weer op zolder staan.
Zo ook ik en dat biedt weer ruimte voor nieuwe ideeën en hoekjes.
Lekker bezig zijn in huis dus!

Op ons tv meubel heb ik niet veel veranderd, maar doordat ik er een kandelaar bij heb gezet is het toch totaal anders.
De kandelaar was zaterdag nog wit, maar ik heb hem heel donker grijs geverfd en zo past hij mooi bij de twee items die ik er al had staan.
De kaarst heb ik voor een gedeelte al gebrand, omdat ik hem nieuw nog te hoog vond.

Zelf ben ik tevreden en denk ik dat dit nog wel een tijdje zo blijft staan.

Ik wens iedereen een fijne week!

Lieve groet,

Karin



9 opmerkingen:

  1. O, jij ook al... ik wilde een post gaan maken en kon dus ook geen foto uploaden, dus de post laat nog eventjes op zich wachten. Ik hoop dat het snel is opgelost, want bloggen zonder mooie sfeerplaatjes is lang zo leuk niet!

    Fijne avond, X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm ik zag het bij Hennie (Room17) ook al,via firefox lijkt het wel te lukken,dus kom aub snel met foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend is dat toch he? ik ben ook zeer benieuwd naar de foto's. Jij ook een fijne week.
    groeten Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die grijze kandelaar!
    Heb jij ook problemen met uploaden? Zie het niet in je blogpost staan, maar begrijp het uit de reacties. Ik gebruik Mozilla als browser, en kan gelukkig weer uploaden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit! Leuk om af en toe wat voorwerpen een andere kleur te geven, ziet er dan weer uit als nieuw.

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tip: De Hema verkoopt hele leuke korte kaarsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoekje zo! Ik heb precies zo'n kandelaar en denk dat ik em ook een beetje grijzer maak. Wat meer van nu hè? Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor! Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Wil even zeggen dat ik ook slingers op bestelling maak.....(-;

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke blog heb jij, ik kom hier via Els van vlakbij de molen. Ik heb me meteen aangemeld als volger. Leuk hoekje zo. Daar hou ik van.

    Liefs Bianca.
    p.s. wellicht vind je het ook leuk om een kijkje te nemen op mijn blog: http://atmicasa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!