Mooi

Mooi

dinsdag 1 januari 2013

2013!

En daar zijn we al weer beland in een nieuw jaar...in 2013!

Ik wens iedereen dan ook een heel mooi, gezond, gezellig en inspirerend jaar toe.

Bij een nieuw jaar horen ook nieuwe wensen en op woongebied heb ik al wel een lijstje:
- een mooie oude houten plukmand (bak)
- houten decoratieballen
- renovatie toilet
- de Potstal bezoeken
- een mooie franse spiegel (heb ik zo goed als gevonden bij Tutze)
- de XL lampen van HK Living

ach...en zo kan ik nog wel even doorgaan op woongebied :-) 

Hierbij nog een fotootje dat ik gisteren op mijn Facebook plaatste met oliebollen, appelflappen en
een 'klokje'  Dit klokje kreeg ik een paar jaar geleden van Corine (blog: Thuis) Leuk is het he?!
En zeker zoals gisteravond heel toepasselijk.

5 opmerkingen:

  1. nog de beste wensen ...lees dat je al een lijstje gemaakt heb met mooie dingen zou zeggen maakt ze waar.....wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gelukkig en gezond jaar gewenst! En nu maar hopen dat je wensenlijstje aan het einde van het jaar leeg is ;)

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi wensen lijstje.....hihihi..een heel fijn gezond nieuwjaar lieverd....op een gezellig blog jaar !!,..liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een heel mooi 2013.
    En wensen moet je houden, toch!!!

    Lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben benieuwd hoe je wensenlijstje er aan het eind van het jaar uit ziet ha ha. Ik ben zeer benieuwd en je houd ons op de hoogte he?
    Lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!