Mooi

Mooi

vrijdag 21 december 2012

Kerst op tafel


 
Gisteravond even snel wat plaat- en bolletjesmos gehaald om nog even een kerststuk op de grote tafel te maken. Daar stond nog een grote vaas met eucalyptus en amarilussen, maar omdat die het niet meer zouden halen met de kerst heb ik de betonnen schaal opgemaakt. Een simpel kerststuk waar ik straks in januari mooi wat voorjaarsbollen tussen kan doen.
De sterren en de ballen eruit en de bollen erin!
Het liefst had ik van die mooie houten Hoffz ballen die Lia (blog I found my home) in haar boom heeft erin gelegd, maar helaas die zijn hier in de buurt niet te koop.
 
Iedereen een heel fijn weekend gewenst!

Lieve groet,
Karin

6 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi gedaan en handig omdat je er na de kerst voorjaarsbollen in kan doen. Ik heb ook nog een heel kistje bolletjesmos staan waar ik nog iets mee wil doen.
    Fijn weekend. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor !! Karin.....en leuk dat je weer bij me kwam buurten...liefs van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi ik hou er wel van.
    Lieve groet, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat heb je mooi gemaakt! Ziet er leuk uit.

    Ik wens jou en je familie hele fijne kerstdagen!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die houten ballen staan ook op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Karin , bedankt nog voor je lieve reactie laatst op mijn blog.

    Ik wil jou bij deze op de valreep nog een hele fijne jaarwisseling toewensen
    en voor het nieuwe jaar veel goeds !

    Hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!