Mooi

Mooi

donderdag 20 december 2012

En weer terug!

Nadat ik even niet op mijn laptop kon werken, omdat er blijkbaar een hacker op actief was kon ik ook geen berichten op mijn blog plaatsen.

En vanmiddag was het hier thuis een onverwachtse, maar gezellige, zoete inval.
Een vriendin van mij kwam langs met haar zoontje en een vriendinnetje en een oud-collega....
Nu heeft die man erg veel verstand van computers en toen ik over mijn laptop vertelde is hij gelijk aan de slag gegaan. Ik ben hem zo dankbaar, want die lieve man is wel een poosje bezig geweest.
Maar het mooiste is dat ik mijn laptop weer veilig kan gebruiken. Een en ander is verwijderd, geinstalleerd en gescand. Oh wat fijn!

Want net op het moment dat ik wat vaker weer een berichtje zou gaan plaatsen werd mijn laptop gehackt. Dus ik vertrouwde niks meer.

Gelukkig ben ik dan nu ook nog op tijd om jullie een hele fijne kerst toe te wensen;

 
 
 
Het laten zien van kerstversiering hier in huis komt er nog niet van, maar tot zover ben ik al lang blij weer bezig te kunnen zijn in blogland. Vanavond maar eens even gaan zitten om mijn favoriete blogs te bekijken en wat er allemaal bij is geplaatst aan leuke posts.
 
Lieve groet,
Karin

3 opmerkingen:

  1. Gezellig dat je er weer bent! Hele fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook hele fijne feestdagen.
    Groetjes, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die man kwam dus op de juiste tijd.
    Jij ook hele fijne kerstdagen

    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!