Mooi

Mooi

woensdag 7 november 2012

Vervolgje geurdiffusers

zo schreef ik vorige week een post over geurdiffusers en zo kwam mijn lieve vriendin Simone met eentje aan als cadeautje.
Het is er een van Scentchips. Ze hebben er veel verschillende geuren bij in de vorm van waxachtige geurblaadjes. Deze smelt je in de houder door er een waxinelichtje onder te zetten.

En ze heeft heerlijke herfstachtige geuren voor mij uitgezocht, van iedere geur twee blaadjes. Je kan ze ook door elkaar mixen.
Echt heerlijk!

Ook zit er een boekje bij met alle geurtjes die erbij te koop zijn.
Leuk cadeautje zou ik zeggen voor de komende feestdagen ;-)

 
En morgen staat Ikea op het programma....
 
Fijne dag allemaal!

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n lekker herfst/wintergeurtje in je huis! Geniet er maar lekker van.
    liefs, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik brand wel veel kaarsjes, maar op een een of andere manier kom ik er nooit zo aan toe geurkaarsjes te branden. Soms vind ik ze ook gewoon te zwaar. Nog eens op zoek gaan naar een frisse geur.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd wel van die geurtjes... kaarsen, stokjes, zakjes... whatever!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou er ook van, heerlijk! Heel leuk om iemand cadeau te geven :-)
    In welk nummer de binnenkijker komt te staan weet ik nog niet. De volgende 2 edities stonden al vol gepland! Als ik meer weet, dan lees je het op mijn blog :-)

    Fijn weekend
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk had er al over gehoord heerlijk ben gek op geurtjes vooral kaneelll wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier branden ze momenteel ook. Ik heb nu de mix van rustic cabin, driftwood, silver spruce en sandelwood, echt een winterse warme geur.
    Ik heb mijn naam volgens mij niet veranderd. Je bent toch niet weer gehackt he, hi hi.

    Een fijne avond, liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vergeet nog iets, het zijn idd jennylunds

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!